فروشگاه جامع تحقیقات و مقالات دانشجویی

محبوبترین محصولات

اطلاعیه فروشگاه

توجه : دانشجویان ودانش اموزان و افرادی که قصد خرید دارند و ایمیل ندارند برای خرید میتوانند ایمیل مدیر فروشگاه را به آدرس sellfile221@gmail.com وارد کنند و با این ایمیل و شماره تلفن خودتون اقدام به خرید کنید.

تحقیق درباره سرمايه اجتماعي

تحقیق درباره سرمايه اجتماعي

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

 

فرمت فایل: WORD

 

نوع فایل : doc ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

 

 

تعداد صفحات : 21 صفحه

 

 قسمتی از متن  doc :

 

مقدمه

 

"سرمايه اجتماعي"منابعي است كه از،يا درون شبكه هاي كسب وكار يا فردي در دسترس است. اين منابع شامل اطلاعات،انديشه ها،راهنمايي ها،فرصت هاي كسب وكار،سرمايه هاي مالي،قدرت ونفوذ،پشتيباني احساسي، خير خواهي،اعتمادو همكاري مي باشد. كلمه"اجتماعي" در عنوان سرمايه ي اجتماعي، دلالت مي كند كه اين منابع،خود دارايي هاي شخصي محسوب نمي شوند ،هيچ فردي به تنهايي مالك آن ها نيست. اين منابع در دل شبكه هاي روابط قرارگرفته اند. اگر شما سرمايه هاي انساني را آن چه كه شما مي دانيد فرض مي كنيد(مجموع دانش،مهارت و تجارب شما)،پس دسترسي به سرمايه ي اجتماعي به كساني كه شما مي شناسيد بستگي دارد؛يعني اندازه،كيفيت و گوناگوني شبكه هاي كسب وكار و شبكه هاي ار تباطي شخصي شما در آن مؤثر است. اما فراتر از آن،سرمايه اجتماعي به كساني كه شما نمي شناسيد نيز بستگي دارد،البته اگر شما به طور غير مستقيم به وسيله شبكه هايتان با آنها در ارتباط باشيد.

 

واژه"سرمايه"دلالت مي كند كه سرمايه اجتماعي همانند سرمايه انساني يا سر مايه اقتصادي ماهيتي زاينده و مولد دارد؛يعني مارا قادر مي سازد ارزش ايجاد كنيم،كارها را انجام دهيم،به اهدافمان دست يابيم ماموريتهايمان را در زندگي به اتمام رسانيم و به سهم خويش به دنيايي كه در آن زندگي مي كنيم،كمك كنيم. وقتي مي گوييم سرمايه هاي اجتماعي"زاينده و مولد"هستند،منظور اين است كه هيچ كس بدون آن موفق نيست و حتي زنده نمي ماند . اما برخي از مردم همچنان فكر مي كنند مي توا نند بدون آن نيز به زندگي خويش ادامه دهند ومي انيشند به تنها يي مي توانند مسير موفقيت را طي كنند.برخي ديگر وانمود مي كنند بدون آن به حيات خود ادامه مي دهند،در حالي كه به طور مخفيانه از آن استفاده مي كنند،گويي موضوعي  نامناسب يا غيراخلاقي است.

 

جلب سرمايه وتامين مالي براي فعاليت هاي جديد

 

سرمايه اجتماعي فقط به همان منافع شخصي كه مورد بحث قرار گرفت، محدود نمي شود- در مورد كسب و جلب سرمايه براي فعاليت هاي جديد و پر مخاطره نيز سر مايه اجتماعي نقش حياتي دارد. مديريت مشاغل كوچك آمريكا،در باره اينكه مشاغل تازه تاسيس چگونه سرمايه بدست مي آورد،يك سري تحقيقات انجام داد. نتايج بدست آمده بسيارجالب توجه بود:75درصد از مشاغل جديد وتازه تاسيس،مسائل مالي خود را از طريق"شبكه ارتباطات سرمايه گذاري غير رسمي"تامين مي كنند- شبكه هاي اجتماعي كه از سرمايه جويان و سرمايه گذاران تشكيل مي شوند. سرمايه گذاران و سرمايه جويان يكديگر رااز طريق دوستان،همكاران،آشنايان ومؤسسات شغلي كه ارتباط خوبي با يكديگر دارند مانند وكلا،نمايندگيهاي بيمه و حسابداران پيدا مي كنند. تخمين زده مي شود اين"بازار غير رسمي سرمايه" به قدري بزرگ است كه مقدار سرمايه اي كه در آن فراهم مي شود،بيشتر از سرمايه هايي است كه به وسيله بازار حرفه اي سرمايه گذاري،تامين مي شود .

 

در مورد شركت هاي متوسط يا"بازارهاي ميانه"،روابط،نقش حساسي در تامين منابع مالي ايفا مي كند.شركت هايي كه روابط شخصي خوبي با كارمندان بانك برقرار مي كنند،نسبت به شر كتهايي كه فقط به ارتباطات خشك .و رسمي اكتفا مي كنند،مي توانند منابع مالي خود را با بهره كمتري تامين كنند.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file21_1861299_6101.zip17.6k





آخرین محصولات فروشگاه

نظرسنجی

کدام نوع از فایل های زیر مورد نیاز شماست